مــــرجــــع دانــــلــــود

مــــرجــــع دانــــلــــود

دانلود برنامه , بازی , فیلم , موبایل و ...
مــــرجــــع دانــــلــــود

مــــرجــــع دانــــلــــود

دانلود برنامه , بازی , فیلم , موبایل و ...

دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC

سفر خود را به عنوان قاتل افسانه ای، Daud، در DLC جدید بازی Dishonored ادامه دهید. به سلاح ها، گجت ها، روش ها و توانایی های فراانسانی Daud یک بار دیگر دسترسی پیدا کنید و داستان پیچیده ی او را که در بخش The Knife of Dunwall شروع شد را به اتمام برسانید. پس از کشف هویت و نیت های رئیس اصلی Brigmore Witch که Daliah نام دارد، شما باید جلوی فعالیت های وی را در زمینه ی تکمیل یک برنامه ی خطرناک که باعث نابودیتان خواهد شد را بگیرید. بدون در نظر گرفتن راهی که برای رسیدن به هدفتان انتخاب می کنید، یک چیز را باید مد نظر داشته باشید: سرانجام شما باید به خاطر فعالیت های خیانت آمیز و نابودگری های خود قبل از نابودی یا مجازات Corvo Attano راه حلی پیدا کنید.

Dishonored: The Brigmore Witches DLC PC-RELOADED

 

تصاویری از محیط بازی:

The Brigmore Witches screenshots 05 small دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC The Brigmore Witches screenshots 06 small دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC

The Brigmore Witches screenshots 02 small دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC The Brigmore Witches screenshots 03 small دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC

The Brigmore Witches screenshots 04 small دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC

 

source دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. به نصب DLC بازی بپردازید. محل نصب را دقیقا محلی انتخاب کنید که بازی اصلی نصب است. پس از اتمام نصب، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی، در آدرس Binaries\Win32 جایگزین نمایید.

 

caution دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.