مــــرجــــع دانــــلــــود

مــــرجــــع دانــــلــــود

دانلود برنامه , بازی , فیلم , موبایل و ...
مــــرجــــع دانــــلــــود

مــــرجــــع دانــــلــــود

دانلود برنامه , بازی , فیلم , موبایل و ...

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲٫۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

 

ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.

یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows 7 64-Bit

CPU : Intel 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)s

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM

DirectX®: DirectX 10.0

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: Windows 7 64-Bit

CPU : Quad-Core CPU

RAM: 4 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM

DirectX®: DirectX 11

 

تصاویر محیط بازی :

Need for Speed Most Wanted S2 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S1 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

Need for Speed Most Wanted S4 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S3 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

Need for Speed Most Wanted S6 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S5 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از  هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

 

  download دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC دانلود نسخه Blackbox در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

 

- در این نسخه چیزی از بازی کاسته نشده است و تمام ویدئوها و دموهای بازی به صورت کامل می باشد . دو نسخه ی قرار گرفته در سایت دانلودها تنها دارای زبان انگلیسی میباشند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.